Sponsorer

Friskolen og Kultur- og Idrætscentret er meget taknemmelig for alle de sponsorater, der er kommet. De har bl.a. bevirket, at vi har været i stand til at købe hele bygningen, som nu ejes af Hundelev Kultur- og Idrætscenter.

Friskolen og Kultur- og Idrætscentret er stadigvæk taknemmelige for store som små sponsorater i alle mulige sammenhænge, så hvis du/I er interesseret: Kontakt Claus Larsen, Støtteforeningen, eller indbetal på kontonr.: 9070 162 48 64 545.

På forhånd mange tak.

Virksomheder

Familien Mortensens Økologiske Kyllingefarm

Den Grønne Vogn

Bakholm Vogn og Beslagsmedie

Damefrisør Birte Sloth

Foreninger

Derudover er der rigtig mange private, der har givet både pengebeløb, materialer og nyttige ting til opstart af skolen og Kultur- og Idrætscentret.