Samarbejde

Samarbejde med lokalområdet og andre friskoler

Lokalområdet

Friskolen har et godt og nært samarbejde med både borgere og erhvervsliv i Hundelev og omegn, med HUI (Hundelev Ungdoms- og Idrætsforening), med Hundelev Kultur- og Idrætscenter, og med mange af områdets pensionister, som yder en værdifuld indsats på og for friskolen.

Børnehaven Regnbuen

Vi har et tæt samarbejde og brobygning med børnehaven Regnbuen.

Regnbuens børn inviteres til skolens musikalske arrangementer, ligesom de benytter skolens bibliotek og gymnastiksal.

Regnbuens pædagoger og skolens børnhaveklasseleder mødes ofte i fælles projekter for børnene, f.eks i Fælleden.

Andre friskoler i Hjørring Kommune

Vi har et nært samarbejde med kommunens øvrige friskoler.

I november afholdes volley-stævne for kommunernes friskoler og i september måned mødes eleverne til fælles kordag.

Scroll to Top